Sikkert og effektivt samarbeid i Microsoft 365

Microsoft 365 kombinerer Office 365 med Windows 10, samt EMS (Enterprise Mobility + Security) som sørger for sikkerhet og brukeradministrasjon. Alt ditt firma trenger for effektiv og sikker samhandling.

KR 101,40

bruker/måned

Office 365 Business standard

  • Office-programmer
  • Visning og redigering av filer og dokumenter
  • Samarbeidstjenester
  • Forretningsprogrammer
  • Sikkerhet
  • Enhetsadministrasjon
  • Utvidet sikkerhet
  • Intelligent beskyttelse og sikkerhetsanalyser

Maksimalt antall brukere:

300

BESTILL Nå!

KR 162,30

bruker/måned

Microsoft 365 Business premium

  • Office-programmer
  • Visning og redigering av filer og dokumenter
  • Samarbeidstjenester
  • Forretningsprogrammer
  • Sikkerhet
  • Enhetsadministrasjon
  • Utvidet sikkerhet
  • Intelligent beskyttelse og sikkerhetsanalyser

Maksimalt antall brukere:

300

BESTILL Nå!

KR 299,90

bruker/måned

Microsoft 365 E3

  • Office-programmer
  • Visning og redigering av filer og dokumenter
  • Samarbeidstjenester
  • Forretningsprogrammer
  • Sikkerhet
  • Enhetsadministrasjon
  • Utvidet sikkerhet
  • Intelligent beskyttelse og sikkerhetsanalyser

Maksimalt antall brukere:

Ubegrenset

BESTILL Nå!

KR 515,70

bruker/måned

Microsoft 365 E5

  • Office-programmer
  • Visning og redigering av filer og dokumenter
  • Samarbeidstjenester
  • Forretningsprogrammer
  • Sikkerhet
  • Enhetsadministrasjon
  • Utvidet sikkerhet
  • Intelligent beskyttelse og sikkerhetsanalyser

Maksimalt antall brukere:

Ubegrenset

BESTILL Nå!

SUPPORT PAKKER – Pris pr. bruker pr. mnd.

INKLUDERTSUPERBRUKER
Utvidet Support

ALLE BRUKERE
Utvidet Support

PLUSS

YTELSER

Fri Support KR 63KR 150KR 250
KR 250%Delpris
Kritiske hendelserKritiske hendelserKritiske hendelserKritiske hendelserKritiske hendelser0kr –
E-læringE-læringE-læringE-læringE-læring0kr –
SupportchatSupportchatSupportchatSupportchatSupportchat0kr –
SupporttelefonSupporttelefonSupporttelefonSupporttelefonSupporttelefon0kr –
FjernstyringFjernstyringFjernstyringFjernstyringFjernstyring0kr –
SuperbrukerSuperbrukerSuperbrukerSuperbruker25kr 63
Alle brukereAlle brukereAlle brukere35kr 88
OppdateringOppdatering15kr 38
Klient kontrollKlient kontroll10kr 25
OvervåkningOvervåkning15kr 38
Summering100kr 250

KR 0

Bridge Support

  • Support alle ansatte
  • Fra 0800 til 1600
  • Fjernstyring
  • Support Office 365
  • Support Office 365 desktop applikasjoner
  • Support klientmaskin
  • Bridge Support Agent
  • Antivirus
  • Asset Management

Faktureres etter medgått tid

KR 150

O365 BRUKERSUPPORT

  • Support alle ansatte
  • Fra 0800 til 1600
  • Fjernstyring
  • Support Office 365
  • Support Office 365 desktop applikasjoner
  • Support klientmaskin
  • Bridge Support Agent
  • Antivirus
  • Asset Management

Alt inkludert i prisen

KR 250

O356 ALL INCLUSIVE SUPPORT

  • Support alle ansatte
  • Fra 0800 til 1600
  • Fjernstyring
  • Support Office 365
  • Support Office 365 desktop applikasjoner
  • Support klientmaskin
  • Bridge Support Agent
  • Antivirus
  • Asset Management

Alt inkludert i prisen

KR 350

BRIDGE ALL INCLUSIVE SUPPORT

  • Support alle ansatte
  • Fra 0800 til 1600
  • Fjernstyring
  • Support Office 365
  • Support Office 365 desktop applikasjoner
  • Support klientmaskin
  • Bridge Support Agent
  • Antivirus
  • Asset Management

Alt inkludert i prisen

SUPPORT PAKKER – tilleggsinformasjon

All-inclusive avtalen har følgende forutsetninger som du bør være klar over

Tjenestene som avtalen er avhengig av er 

  • Betinget tilgang med 2-faktor autentisering for sikker innlogging og forsvar mot hacking og tyveri av brukerid og passord.
  • Microsoft ATP sikker e-post mot spam, phising og svindelepost og farlige lenker.
  • Selv-Service portal der dine brukere enkelt og sikkert kan endre eller få nytt passord
  • Microsoft Intune for utrulling av PC og Apper til dine brukere på ny eller eksisterende PC.
  • Printix løsning for sikker print.
  • Crowdstrike Falkon endepunktsikkerhet og antivirus løsning.
  • Lagring og deling av data i Onedrive For Business, Sharepoint, Microsoft Teams.

Jeg mangler kanskje noen av disse tjenestene eller de ikke er satt opp i organisasjonen min ennå? 

Da lager vi en plan sammen med deg for implementasjon av tjenestene eller lisensene som du mangler.

Hva koster deg meg å sette opp disse tjenestene? 

Arbeidet med oppsett av de forskjellige tjenestene faktureres i henhold til tilbud og estimat som du får når vi lager en fremdriftsplan sammen.

I en slik overgangsperiode tilbyr vi support på alle tjenestene som er satt opp i henhold til avtalen, men vi kan ikke levere full support eller støtte på funksjoner som ennå ikke er satt opp hos deg.

Det er 7 typer support som ikke dekkes av Bridge Support, O365 brukersupport, O365 All inclusive support

  • All support som ikke dekkes av nivået i avtalen faktureres pr. påbegynte kvarter etter avtalens rabattsats.
  • Support, feilsøking, installasjon eller oppgradering av tredjeparts programvare.
  • Reisetid og på-stedet-service ute hos deg for feilsøking, oppgradering eller installasjon som krever det eller der du ønsker fysisk oppmøte faktureres etter påbegynte time med rabattert timepris.
  • Arbeid, support eller feilsøking på lokal server, nettverks-utstyr, fysiske printer/kopimaskin, eller av brebånd/fiber utstyr
  • Private enheter som ikke fyller kravene til supportavtalen og som finansielt ikke er inkludert i avtalen din
  • Oppsett av sikkerhets tjenester i Microsoft 365 som MFA eller Microsoft Intune, Microsoft ATP på nye og eksisterende brukere dekkes av All-Inclusive avtalen.
  • Support på utstyr eller løsning der du allerede har supportavtale med tredjeparts-leverandør

Dette er de 5 support områdene som ikke dekkes av en All-Inclusive avtale

  • Reisetid og på-stedet-service ute hos deg faktureres etter gjeldende timepriser med rabatt.
  • Arbeid, support eller feilsøking av lokal server, nettverks-utstyr, fysiske printere/kopimaskin, eller av brebånd/fiber utstyr
  • Tredjeparts-programmer som vi sammen har definert som ikke en del av avtalen. Dette gjelder som regel support på utstyr eller løsning der du allerede har supportavtale med en tredjeparts-leverandør
  • Vesentlig endring eller oppgraderinger av sentral funksjonalitet i Microsoft 365 produktporteføljen som kan regnes som prosjekt
  • Private enheter som ikke fyller kravene til Avtalen og som finansielt ikke er inkludert i avtalen

Ingen varsling